Siis minähän työskentelen asiakaspalvelussa ja puhelimitse a{a}siakkaat ovat minuun yhteydessä. Tämän firman olennaisena osana asiakaspalvelua ovat asiakkaan osoite, eli suomeks niille jotka eivät tajunneet; jotta pystyn {tai edeas haluan} auttaa tarvii mun tietää sun osoite. Mutta kyllä se jumalauta on vaikeeta tietä missä hevon kuusessa sitä asuu. Puhelu menee yleensä jotakuinkin näin kun minä kyselen a{a}siakkaan osoitetta..

* ai häh? siis mun osoite? {eiku vittu sun kengännumero}

* mut siis kyl sun pitäis löytää mut sieltä.. {sun tiedot ehkä heti kun saan sun osoitteen}

* mut tyttö pieni, mä oon ollut asiakkaana jo yli 50 vuotta {no se on ihan vitun siistii, osoite?}

* no se on se sama kuin viime kesänä {ai no vittu sitten..osoite?}

Eli seuraavan kerran kun soitat johonkin yritykseen, kirjoita se vitun osoite postinumeroineen lapulle ja varmuuden vuoksi vielä puhelinnumero, tissiliivien koon ja vaikka seksikumppaneiden määrän ettei sun tartte rupee änkyttää kun ihminen puhelimen toisessa päässä haluaa sulta jotain muutakin tietoa kuin "mikko, moi".